♥BUDAK DEMOK♥
♥ Nurrul Ain ♥

You Are Now Here Babeh !

Hi peeps , Assalamualaikum ?
My name is Ain . My long name is Nurrul Ain :) 21years already ! HoHo :D Be my follower ! Thank you (=

Diary Owner Friends Tutobies

♥ Music Box ♥





♥ Talkie Here ♥
Status : OH Maigod! I have new skins ;D

>URL blog wajib ada not email
>Please put ur link correctly
>Harsh words are NOT allowed

Name
URL
♥ Followers ♥
♥ Credits ♥
Template :: FatiEyn
Edited :: Mahaya's
Re-edit :: Nurrul Ain


-!!!!!!!-
Apr 8, 2014 | 8.4.14 | 0 Comment (s)

assalamualaikum,,



betol lahh apa yang orang cakap selama nii kan
suka, kasih, sayang dan cinta tuuu
berbeza dan tak boleh dipaksa
hahaha ! (lembab betol aku nii)

acctually beberapa perkara dan kejadian 
yang terjadi baru-baru niibuat aku banyak termenung,,
berfikir dengan lebih waras dan mendalam
buat aku lebih sedar sikit lahh kott,, hahahaha !

aku bakal berputus asa (mungkin)
sebenarnya lebih kepada melepaskan kott
aku pon tak tawu patut atau tidak
dah lama sangat rasa aku menyeksa jiwa orang
menyusahkan betol budak demok sorg nihh
hahaha ! aku ingat aku dah STOP nak luah perasaan
dalam blog aku sendiri nihhh
rupanya TIDAK ! rasa lega bila luah kat sini
hmmmm...maybe aku perlu berfikir lagi kott
arhhhhh complicated betol -_-

tapi bila difikir-fikirkan balik
kenapa kita nak PAKSA hati orang ??
sedangkan kita tawu yang hati dia
memang confirm2, nampak terbentang
bukan untuk kita ?? right ??
atau aku yang pandai-pandai buat tafsiran ?
yelaaa...kadang2 ada yang tak pandai tunjuk perasaan
hahaha ! tapi aku rasa mcm tulahhh
biasa lah perempuan kan ??
banyak mengunakan naluri semula jadi
so...HEBAT jugak arrr perempuan nii kan ?
hahahahahak =P

now...aku perlu banyak masa untuk tenangkan diri,,
fikir lebih dalam lagi kot sampai kerak bumi mungkin
hahahaha ! perasaan campuQ bauQ lebuQ bubuQ !
aku suka PASRAH -_- pulonnn
tapi itu lahh bezanya aku dgn org lain,, hahaha !

k lahhh nak p buat kerja,
dalam office nii sebenaq nyaa
hahaha ! k byeee
XoXo :D


Older Post | Newer Post