♥BUDAK DEMOK♥
♥ Nurrul Ain ♥

You Are Now Here Babeh !

Hi peeps , Assalamualaikum ?
My name is Ain . My long name is Nurrul Ain :) 21years already ! HoHo :D Be my follower ! Thank you (=

Diary Owner Friends Tutobies

♥ Music Box ♥





♥ Talkie Here ♥
Status : OH Maigod! I have new skins ;D

>URL blog wajib ada not email
>Please put ur link correctly
>Harsh words are NOT allowed

Name
URL
♥ Followers ♥
♥ Credits ♥
Template :: FatiEyn
Edited :: Mahaya's
Re-edit :: Nurrul Ain


Be Strong Ain
Aug 24, 2014 | 24.8.14 | 0 Comment (s)
Assalamualaikum
hyee readers :)
after too long admin not here
now i'm back for a second
to share, story and so on
saja speaking esok interview !
hahahaha ! ketaq lutuit uittt

saya baru balik dari johor !! 
for tournament of MSP (sofbol)
percaya atau tidak aku main sofbol ??
hahaha ! main sampai putuih habeh
Lutuit2 pon naik longgaq ! 
alhamdulillah team lelaki johan ! yahooooo !
team perempuan ?? hampir2 jelaaa
dah makan, last kena makan balik
well adat permainan, kalah dan menang kan :)
yang penting pengalaman ! heee :D

so dah balik semula ke KEDAH !
rindu saat2 kat sana :)
rindu serumah dengan kawan2
tapi bila dah balikkkkkk.......
of course laa busy dengan quiz, test
and paling penting adalah FINAL PROJEK !!
OMG !!!! tapi tak paa, pelan2 kayuh

dannnnnnnn the true is
i'm NOT okay now !
ini sebenaq nya yang membuatkan
aku menaip hari niii :(
life kan ?? mesti laa ada turun naik
ada happy ada sedih
it's okay I know how to face it
inshaa Allah
cuma aku harap nii semua tak berpanjangan
aku payah give up
and aku harap aku tak akan pernah
give up ! please jangan !
okay kalau aku mengeluh
tapi bukan give up ! okayyy
please ain, face it.
this is what we calling 'dugaan' yowww
hahahaha !!

okay lahhh penat beta menaip
i got to go ! jumpa lagi
xoxo ^_^


Older Post | Newer Post